Het artikel is toegevoegd aan je winkelmandje.
Het artikel is niet toegevoegd aan je winkelmandje.
Knesselarestraat 19, 8730 Oedelem

Veelgestelde vragen

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Klik op de knop ‘Wachtwoord vergeten?’ Onderaan het inlogvenster voor bestaande gebruiker. Vul je e-mailadres in en klik op ‘Wachtwoord resetten’. Vervolgens ontvang je een e-mail met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Bestellen

Welke betalingsmogelijkheden biedt T-Nuts?
Je kan je aankopen bij T-Nuts veilig online betalen met betaalmiddelen zoals:
-Bankcontact,
-Kredietkaart,
-KBC-CBC,
-Belfius direct net,
-ING Home Pay

Leveren en verzenden

Wat is de levertermijn van mijn bestelling bij T-Nuts?
Voor een bestelling dien je een levertermijn van 4 werkdagen te rekenen, indien je voor 12u00 hebt besteld. Het kan echter uitzonderlijk voorkomen dat er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling wordt gedaan.
Heb je de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan per mail contact met ons op en vermeld daarin je bestelnummer.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelde artikelen?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang van je bestelling. T-Nuts levert in België en is partner van Bpost voor haar verzendingen. Alle verzendingen worden voorzien van een trackingcode zodat we steeds weten waar jouw pakje zich bevindt.

Onze producten zijn steeds goed verpakt zodat de goederen tijdens de reis van meerdere dagen goed bewaard en beschermd blijven.

Standaardverzendkosten voor België:

- Bestelling vanaf € 45: gratis levering
- Bestelling van minder dan € 45: € 6,95
Ik heb een artikel besteld, maar nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?
Na de levertermijn van 3 werkdagen kan je het best nog enkele werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen kunnen er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling gedaan worden.
Via de track & trace die je ontvangt zodra het verzendetiket is aangemaakt kan je de bestelling volgen.

Heb je de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan per mail contact met ons op en vermeldt daarin je bestelnummer.
Ik heb de bestelde artikelen in beschadigde staat ontvangen. Wat moet ik doen?
Allereerst onze excuses. Ondanks de kwaliteit van onze artikelen en hun verpakking kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet meer in perfecte staat is.

We voorzien je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Stuur ons een e-mail via info@t-nuts.be met informatie over het probleem.

Info over noten

Waar komen de noten, zaden en pitten aangeboden door T-Nuts vandaan?
De T-Nuts producten kennen een wereldwijde herkomst met een voorkeur voor noten, zaden en pitten die voorzien zijn van internationale kwaliteitscertificaten.

Ze worden door ons streng geselecteerd op basis van smaak en kwaliteit, en aangeboden aan een eerlijke prijs.