Leveren en verzenden
Wat is de levertermijn van mijn bestelling bij T-Nuts?
Voor een bestelling dien je een levertermijn van 4 werkdagen te rekenen, indien je voor 12u00 hebt besteld. Het kan echter uitzonderlijk voorkomen dat er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling wordt gedaan.
Heb je de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan per mail contact met ons op en vermeld daarin je bestelnummer.
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelde artikelen?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang van je bestelling. T-Nuts levert in België en is partner van Bpost voor haar verzendingen. Alle verzendingen worden voorzien van een trackingcode zodat we steeds weten waar jouw pakje zich bevindt.
Onze producten zijn steeds goed verpakt zodat de goederen tijdens de reis van meerdere dagen goed bewaard en beschermd blijven.
Standaardverzendkosten voor België:
- Bestelling vanaf € 45: gratis levering
- Bestelling van minder dan € 45: € 6,95
Ik heb een artikel besteld, maar nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?
Na de levertermijn van 3 werkdagen kan je het best nog enkele werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen kunnen er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling gedaan worden.
Via de track & trace die je ontvangt zodra het verzendetiket is aangemaakt kan je de bestelling volgen.
Heb je de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan per mail contact met ons op en vermeldt daarin je bestelnummer.
Ik heb de bestelde artikelen in beschadigde staat ontvangen. Wat moet ik doen?
Allereerst onze excuses. Ondanks de kwaliteit van onze artikelen en hun verpakking kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet meer in perfecte staat is.
We voorzien je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Stuur ons een e-mail via info@t-nuts.be met informatie over het probleem.